14.8.06

Tijdens het eten kwamen Peter en Marion naar voren

..... ze hadden een versje geleerd.
.
Marion:
Zeg Peter,wat is er toch te doen?
Want ieder kijkt zo blij.
Oom en tante zijn vandaag zo mooi.
Och toe, vertel het mij.
Peter:
Wel, hoor die Marion toch eens aan.
Zo wist je dat zo graag
Nu luister dan, 't is erg groot feest.
Want tante Hennie trouwt vandaag.
En daarom zijn we allen blij.
Op deze mooie dag.
Je weet toch dat je dadelijk ook
Een wensje zeggen mag.
Marion:
O zeker hoor, ik ken het goed.
En ik ben ook heel erg blij
want nou tante Hennie trouwen gaat
Krijg ik oom Harrie er bij.
Peter:
Maar Marion, wat slim bedacht.
Kom nu maar met me mee.
We bieden hen ons wensje aan
Heel netjes alle twee..
Samen:
Ons wensje fijn
Is wel wat klein.
Maar o zo goed gemeend.
Leef met elkaar
Nog menig jaar.
In groot geluk vereend.
.
Na de receptie trad Hay Klaessen op, unne Naerse buutereedner.